Follower(s)

Monday, November 22, 2010

grrrr - -'

Dah lah korang , aku perlukan ketenangan .



mungkin korang kene bagi aku sedikit masa untuk lupakan apa yang aku tengok . mungkin . entah la . korang macam tak kenal aku . apa yang aku tengok boleh pengaruhi mood seharian aku . so , itu yang telah korang buat  kat aku . so , terima je lah . aku malas nak care pasal bende alah ni lagi ok ?



benci . benci . benci



Apa bende lerrr Cinta Kirana ni . makin lama makin menjengkelkan kot . sekjap okay . sekjap tak . huh ! cite indon memang gitu . penuh dengan tangisan dan air mata . sikit sikit nangis . sikit sikit sedih . wa kadang kadang sampai naik geram kot tengok cite tu . bende alah laa . makin lama cerita tu makin mengarut kot . okay . sabar je la kan .



cisss , aku lupa bawak syria aku tawuu . so , aku hanya terpaksa pakai shawl gitu jee . geram gila bila tengok ada seorang gadis bertudung comel ni pakai tudung . dia pakai comel gila gila . dah la lawa . nama di rahsia kan ok . nanti dia tersipu sipu baca entry ni :P




tak selalu nya begini -__-



masa ni kan , Fad kan , datang kan tengok kan kita kan main kan gamelan kan . kita kan suka kan sangat kan . Ily Fad :)


With Love,
Bell


No comments:

Post a Comment