Follower(s)

Monday, November 1, 2010

grrr .

Theres nothing to say between US . okayy . zip je mulut kau dari kata kata tu .


aku malas nak dengar da . memang kata kata tu tak pernah terbukti dengan baik .


dah lah blah !


*****************************************

errr , lupakan . sekejap je lupakan . kau tawu aku tak boleh lupakan dia . kau tawu sebab apa . entah . sampai tengah exam pon fikir pasal dia . tak ke rasa macam . errrr , lantak lah . tolong lah . dia betul betul buat aku rasa sedih . sebab dia tak da . aku punye lah berharap besar . pagi pagi masuk sekolah berdoa . jalan dekat koridor terngintai ngintai macam aku spy orang . sampai kelas . lepas tu ckp ngan Yan . yan cakap . dia tak datang lah .


errr , okayyy *dengan perasaan yang hampa


semua orang dah tengok . aku je belum tengok . ahhhh ! apa kes ni ? haha . *aku da terover dos akibat hentakan yang terlalu kuat semalam dekat kepala aku . menyebab kan aku menangis tak henti henti . aku ingat kepala aku dah berdarah . fuhhhh! nasib baek tak . kalau lah aku hilang ingatan waktu tu . senang - -'



tapi , dah lah aku malas nak cakap . aku benci bila tengok orang yang sweet je j _ _ p_   b_ kan . yeaa . bagus lah . sebab aku tak dapat dapat lagi . dapat ape ? dapat ape yang macam korang dapat . kau tawu . aku rasa merana . huhhh . suka hati lah kau . ishhhh . betul betul saket hati . grrrrr .



dah lah You ! 

No comments:

Post a Comment