Follower(s)

Sunday, October 31, 2010

hari ni paling banyak aku post . tak pernah aku buat macam ni seumur hidup aku .



errr , maksud nye aku Bosan



aku rasa macam bosan gila gila gila 10000x gila 


fon aku terus senyap tak berbunyi . diam macam batu . macam tak de sim kat dalam fon tu . tape aku tawu kau akan berdering telefon . jangan risau . cuma tak tawu masa nye bila . hari ni je aku hampir habes kan masa aku untuk menghadap lappy kesayangan aku ni . kau nak tawu . lappy ini hampir bosan tengok muke aku . okayy ianya just "hampir" okay ? 


got it ? bagus



aku sangat sangat lah Rindu kan dia . 


itu je yang mampu ungkap kan . sebab sekarang ni terlalu ramai sangat orang yang care kat aku . haa . untuk lebih faham yeaa . busybody macam paparazzi gitu . err , di sebab kan orang orang ni hidup  aku jadi macam tak tentu arah . kan dulu aku punye laman web blog ni . 



gulaakopii --------->  alabolela



ramai yang tertanya tanya kan ? siang malam asyik termimpi mimpi kenapa aku tukar . sampai makan 30 pinggan . mandi tetap basah . err , macam stress gitu sebab aku tukar name blog ni . sebenar nyee 




ada sikit masalah dunia yang menyebabkan aku . ye AKU . dan orang orang yang sayang aku . jadi . aku kene lah tukar . alaaa . awak semua kan saya still letak Gulaakopii dekat atas tu . so say pasti awak tak kan rindu name gulaakopii . ye saya pon merindukan nyee . ouhhh sadiss - -



tak pe la lupakan . ianya Hidup . hidup memang macam tu . kadang kadang di bawah . kadang kadang di atas :)

No comments:

Post a Comment