Follower(s)

Monday, September 6, 2010

welcome aboard and peeps :D

see , I gonna make a beautiful smile and the biggest smile ever . the day that i wait for 5 months will be here . I'm so missing you badly damn . I know we can be a good good friend ever . even we are too hard for seeing each other , but I do really love youu Aisha Emelia .

asalkan aku dapat jumpa dia . habis kan masa yang aku ada dengan dia . aku tak kan rasa sia-sia . aku ada ramai kawan baik . tapi dia lain . lain dari yang lain . dia jauh . dia tak selalu contact aku . but , korang bole jangka tak yang kita orang sayang menyangi . I do really love he .

satu yang aku nak dalam hidup aku adalah menghabiskan masa aku dengan orang yang aku sayang . termasuk kau . aku hanya nak hidup aku dipenuhi dengan kegembiraan . sebab hidup hanya sekali . I won't it be worse guyss . coz the life is so short . tak boleh jangka bila nak mati .

the best thing I ever meet . Is meeting you guyss . sebab tu , aku nak habiskan masa hidup aku dengan orang yang aku sayang . Aisha Emelia salah seorang yang paling aku sayang . even kita orang jauh . kita orang tetap ingat . sumpah ! aku tak kan lupa kau .


the one and only one 



aku sayang kau . kenapa aku rasa nak nanges . haha . the best day I ever had is You ♥ 

I heart You Aisha Emelia 


No comments:

Post a Comment