Follower(s)

Tuesday, September 7, 2010

The Best Day I Ever Meet 

Aku Sayang Kau
sampai-sampai kene pelok . uwwww . aku sangat sayang dia . AE dah excited gilaa . aku lagi laa . tak tawu macam mana perasaan aku masa tu . gaban . Ae bawak masuk bilik :)  lagi best . haha ber double meaning pulak akuuuu . haha 

pukul 4 . city square :)

  

Beg aku AE sama : p

sampai cs , AE ajak pegi toilet dulu betol tudung . then tengok ticket wayang . waa . lama laa tak jadi la nak tengok wayang . sekali turun ,tertumpu aku pada satu beg . warna cokelat . tapii waaa . harga dia Baek punyeee . 50 kot . ahaaa . aku bawak 80 jeee . gilee ape .  haha . makan lagi waa . tanak laaa

then , kedai buku bahalul . haha



hoiii ! mak cik sedap jee sound orang . cis . tak gune . haha . sengal la . mana la aku tawu tempat q dekat mana . so diri je laa kat mana2 pon . haha . sedap jee sound orang . ishh . nak jee aku cepuk buku tu kat dye . 


wuuu , kau nak sangat ambek gambar ni . haha . comel comel . kau memang comel <33

penat kita org jalan satu cs . then . waa ada promosi beli 7 untuk 10 . haa . apa lagi peluang dah ada depan mata . ambek la kan . aku bagi kawan2 aku sikit . erm . kawan ae sikit . fair kan ? haha

mc d' 



waa . aku sangat sayang ini bendaa . mmuahhhh !! 

aku janji dengan kau AE . beg ni akan teman aku pegi mane-mane aje sampai aku mati . sebab aku tak nak lupakan kau . sebab aku sangat sayang kau . dan aku tak kan tinggal kan kau . sampai bila-bila . ouhh . I love you 


introducing , Lesbo Aku . haha

bila aku sayang kau dah melampaui batas . aku tak kan lupakan kau . terlampau berat untuk aku lepas pelukan kau tadi . sebab kalau boleh hari-hari aku nak dapat macam tu . kau adalah orang terpenting dalam  hidup aku . aku sayang kau . aku rindu kau . aku nak dengar suara kau . aku suka keluar dengan kau . 

aku tetap akan sayang kau sampai bila-bila . dan memang aku akan sayang . sebab memang aku sayang kau . I Love You more  than anything . sampai aku mati . dah berapa kali aku ulang aku sayang dia sampai mati ? haha . byk kali kan ?  

biar laa . dah memang aku sayang dia . sayang gila-gila gaban . waaa . aku nak nanges . bole ? 

bole eh ?

huaaaaaaaaaaaaaaaa ! AE aku rindu kau ! 






No comments:

Post a Comment