Follower(s)

Saturday, September 11, 2010

Ouhh mak kau terpeleot . Haha =,=' 


ouchhh . kasut ni . ishhhh . menyampah pulak . 




haha . mak cik ni sebenarnya dah banyak kali jatuh . tak delah banyak kali . ada laa 2-3 kali jee . 




maklumlah kan . dah tua kaki tak kuat . 


hee . dalam kesibukan yang memanjang ni . sempat lagi nak update blog . mestila . saya mana bole tinggal boyfie tersayang saya ni . dia lah tempat saya meluahkan segala-galanya . wewitttt ~ ingat nak tukar layout blog laa . ape macam ? okayy tak ? setuju tak ? yeaaa . menyampah pulak tengok warna pink ni lama-lama . haha . biasalah kan . tak kire nak tukar jugakk .

lagu blog apa macam ? haha . sebenarnya lama dah nak cakap . lagu blog ni buat aku baca sampai nak meleleh leleh air mata ni haaa . abes baju aku . siap bole perah lagi . hmmm , aku suke . sebab lagu tu sangat menyayat hati para para pendengar kan .


keriangan budak budak :)

budak budak ni . haa . ada adek aku . ada yang adek sedara . well . the most beautiful one is . haha . My Grandma laa . sebab dia yang lahir kan anak dia . then , anak dia tu dapat kan kita orang . haha . so keluar la macam ni . 

ehemmm , aku sedih :( 

nak meroyan . sebab . tahun ni kan , aku dapat duit raya sikit nak mampos . aduhhh 


aku rasa kan , lepas ni aku nak pakai papan tanda la dekat badan . nak cakap yang aku ni 12 Tahun . agaknya baru orang nak bg duit raya kan ? adek-adek semua lebih ari aku . aku je kurang tahun ni . selalu nyee aku la yang lebih . lebih dari semua orang . tahun ni . Hampehh = ='

kenapa mak cik ? kenapa pak cik ? tak layak eh saya nak dapat duit raya ? saya nak jugak . saya kecik lagi laaa . 


mak cik : kecik ape nyee . ah besor gedabak dak mak cik tengok . macam buak bekerja dah . 
pak cik : tak pelaa , disebabkan awak ni comel . pak cik bagi jugak la . 

Haha . Stupid ==' tak de bende yang kelakor . aku jee yang buat lawak bodoh . 

and one moreee , aku tak sempat nak beraya dengan Aisha Emelia an Aril dan tiak ketinggalan Aye :( 
aku sedih . memang sedih . kalau laa bole aku stay jb terus . alangkah bahagia nyee . tapi , hmmmm . lupakan :) 

selamat hari raya 

No comments:

Post a Comment