Follower(s)

Friday, September 10, 2010


keluarga bahagia :)

fu-la-mak hebat kan ? korang ade ke family macam ni ?

HAHA ' sengal

warna biru . tak janji pon . semua pakai tibe tibe . haha . so , go on je lah kan . haha . first bangun . ahaaa . Fad yang kejut . tapi tak bangun jugak pon . sambung tido balik . haha . pukul 9 kot baru bangun tu pon mak cik dah bising . haha . sebab kejap lagi orang nak datang raya . 

haha . aku capai tudung aku pergi iron . sbb tudung tu mmg kene iron . kalau tak . hmm . orang gila pon tak macam aku . mandi ==' . then , pakai baju Kurung aku warna biru tu . walamak . gila seyhh . kain dia labuh nak mampos . haha

masa test hari tu rasa macam tak je . agak nye aku makin pendek ==' 


lepas tu abah ajak pegi umah atok ibu :) 


lepas tu dah semua . makan makan  . haa . pergi rumah atok abah balik . lepas tu makan makan lepastu . ambek kau 4 biji kereta datang lagi . tak ke sesak nafas aku duduk dalam rumah tu ? nasib baek rumah atok aku tu bole la di katakan besar . 

lepas tu pergi rumah tok sal . korang kenal ke tok sal ? memang lah korang tak kenal . haha . Stupid . haha . makan makan lagi . haha . memang aku gemok lagi lepas ni . lepas tu . ya Allah ada 5 kereta bersusun datang umah tok sal . haha . yeaaa . from Singapore . fu-la-mak . ramai gila jejaka-jejaka tampan . hahaha . cousin aku jugak . haha

lepas tu pukul 6 nak balik . then , dapat lah duit raya . walaaayehhh . duit singapore babe . ehemm ehemm . aku dapat 12 dolar . agak-agak kalau tukar duit malaysia bape ? 12 x 4 ? entah laaa . lepas tu penat gila gaban . make up aku abes cair . huh ! haha 

tak pelaa raya punya pasal kan . lepas tu balik . tido -__________-

Raya Pertama Menarik :D


No comments:

Post a Comment