Follower(s)

Saturday, July 24, 2010

terima kasih wahai nurFatin najihah

 


awak boleh dengar masalah saya . dan memberi respon yang baik :) nak tawu ? tadi dia call . ouh saya rasa sangat bahagia . bahagia yang teramat .  ouhh . tak tawu lah fatin . saya happy semacam . dia call saya slow aje . maybe terasa bersalah kot . tapelah . tak kisah . sekurang-kurang nya dia melegakan hati saya sikit . sikit ja taw . hanya 1 per 10 . sikit je kan ? 

 1/10

saya nak lebih dari 1 per 10

boleh kan ? boleh lah . tak banyak  . lagi 9 aje . tak kan tak bole kot ? boleh kan . saya tawu . sebab dulu boleh . jadi tak kan sekarang tak boleh . mesti boleh (!) . selama ni lebih dari 1/10 boleh bagi . tapi sekarang erm , 1 pon susah .  sekrang kita dah makin jauh kan ? susah sangat nak jumpa . =='

kalau dulu . setiap hari kita jumpa kan ? tapi sekarang nak nampak bayang-bayang pon susah . sangat-sangat susah . 

sekarang bukan dulu ;(

akibat dulu , aku jadi rindu masa dulu-dulu . sentiasa bersama . susah nak lupakan . wahai awak , awak tawu tak saya sayang sangat sangat kat awak ? yee . sejujurnya . sangat sangat menyayangi . tapi saya tak pernah pon tunjuk perasaan tu bila saya dengan awak  .

sebab saya tak pandai . tak pandai nak meluah kan apa yang saya rasa . awak boleh nampak kan ? sebab memang saya tak pandai nak luah kan . bukan macam  awak . senang . sebab tu saya suka (*_*)

muhammad hanif bin abdul kadir

ko en , agak menyakit kan hati aku . sangat-sangat . aku tak tawu kenapa aku rasa marah sangat bila ko cakap aku tanak kawan dengan ko lagi . ehh , mane ade . mulut biar moleh sikit bla nak berbicara . 

kalau aku tak nak layan ko . memang dah lama dah aku tak kawan dengan ko . tapi aku kawan dengan ko en ? dan kita baik dan rapat kan ? . so , tak perlulah ko cakap macam tu okie ? duhh


No comments:

Post a Comment