Follower(s)

Sunday, July 11, 2010

sok sok

ppl , come come , near to me -_-
listen this , i wanna tell u about my Camp :D *excited

hari pertama :
keputusan result exam aku tak menjejaskan program aku tu . HAHA . ok . kemas baju ja lah bawak masuk dalam beg . then , pegi sekolah . korang nak tawu . ek ehhh , aku boleh tinggal khemah kat rumah . bayangkan betapa sedihnya aku . aku dah janji ngan kawan2 yang aku nak bawak khemah . so rasa bersalah gila . aku try call ibu aku berjuat kali . ek eh , ibu boleh ta angkat . wtf ;(

tetiba aku nampak lah ada sorang akak yang aku kenal jugak lalu naik motor . aku terus berhentikan dia . aku minta tolong dye supaya bawak aku balik rumah jap . yes ! . aku dapat . aku terus amik dan blah . and aku terus pegi tapak kem dengan menaiki trak askar . agak best jugak lah *jakun nieeeeeeee

sampai terus g kat pantai . ek eh , semat gila . korang bayangkan korang kene berenang dekat pasir . OMG . aku bengang + terharu . HAHA . tapi memang gila .

malam
cehh cehh . malam night walk . erm . bosan sikit kot .tak sikit lah . banyak . sebab nak jalan tu kene ikut num giliran . aku dah lah num 152 . nak tngu sorang2 . ek eh . tak berjanggut pulak aku kat situ .start dalam pukul 12mlm macam tu . abes kol 4 . -o-

erm . otw nak g tmpat tu , kita org kene jalan at satu tmpat gelap taw . so , cikgu suruh kita orang pegang baju orang depan . waktu tu jalan kene selang seli . laki diikuti dengan prempuan . so , korang mesti dah boleh agak apa yang terjadi.

ciss ! aku bengang ><

hari kedua
pagi . biasa ja kot . normal lahh . senaman pagi then breakfast . -_-
so , dalam tgah hari tu kita orang pegi jungle trekking :) yuppy . mmg best . yg tak best nye . haiyoooo . selut menyelut yang lembik-lembik cair-mair membuatkan kaki aku tersedut terus kedalam lubang . eeeuuuwww .
nasib baik kaki aku dapat diselamatkan =,=

lepas tu , kami dikehendaki memasak makanan tengah hari . diberi lah barang iaitu :
kacang panjang
telur
ikan
bawang
ikan bilis
cili

tu je lah . dan kami decide untuk memasak bende yg simple mimple :D
memotong , membasuh , memasak , menggoreng dan

YUMMY (!)
sedapppppp :D
aku suke~

then , kita org pegi repealing . pergghh . best . aku dah penah buat dah . tapi tu lah , tak puas . tu yg nak buat lgi
heeeeeee

petang tu kita org bincang untuk malam kebudayaan -,- . aku bencikan malam kebudayaan . sumpah . Idk apa yang patut aku buat . aku hanya mendengar

dah lahh . kita orang dah tade masa untuk berfikir idea yg lebih menarik . mmmm . sekali kak anis datang . dye suruh kita orang buat dikir barat . semua terfokus pada kak anis . o,o
hebaatt :D
aku dan semua buat lah . siott ja an . HAHA sampai depan semua kaku macam patung mainan :D
aku nak ketawa pon ada . mula2 punya lah bersemangat kental lagi waja . HAHA
sekali , ppoooonnnnnn dannnn ha3

abis mlm kebudayaan tu , aku terus menuju ke khemah aku . dalam kepala otak aku cuma satu nak tido (!)
tetiba ada budak tersebut-sebut nama aku . ouhhhhh . Lock Man rupanya . and dye ajak aku pegi jumpa cikgu . aku pon ikut , seolah-olah lembu yg kene tarik tuan dye .,.

cikgu suruh makan . aku suruh lokman amik . then kite org kongsi . ha3 pastu cikgu bg taklimat untuk esok . aku pon kejut ahli group aku ;
izyan : nak apa ?! aku nak tido
fatin : ek eh ai , apa lagi lah . orang nak tido
atiqah : ehhhh , apebende lagi ! orang nak tido
salwa : -,-

aku bawak dye org g kantin dan bincang dan semua tido =.= *selamatttt

hari last 
merempuh halangang :
cehhh , best lah jugak banyak aksi menarik yang aku boleh tengok . free show :D:D:D 
betol lah . adohhhh

istana pasir :
aku tak tengok T_T

model pondok :
cantik + sempurna :)

pastu , balik khemah , start pack barang untuk balik :) 
kita orang dah duduk dalam barisan . pengetua dtg bg taklimat dapat hadiah tgkap gmbar balik *satu nafas

:) seronok 


No comments:

Post a Comment