Follower(s)

Saturday, July 3, 2010


muhammad fadhli bin fadhil

happy birthday to you , 
happy birthday to you ,
happy birthday to BUDAK GEMOK 
happy birthday to youu . <3


= wish ? 

kah kah . aku ta sempat nyanyi tadi .so saje nak nyanyi . 
malu lah nak nyanyi depan fad . HAHA *suke hati aku lah 

= awakkk , saya sayang awak . terima kasih atas segala-galanya . erm .
=doa .

semoga awak panjang umur . murah rezeki . dapat 8A's  fer PMR awak . semoga hidup awak bahagia selalu . semoga "kite" bersama sampai akhir hayat . cewwahh . semoga awak terus menjadi seorang yang setia . dan saya amat menghargainya wahai muhammad fadhli



awak . saya .. errr . tade pape . ;* 

hadiah ? mane boleh bagi tawu korang . shhh 
hanya aku dan beberapa orang yang  laen ja yang tawu . HAHA

HAPPY BIRTHDAY FAD 
iloveyou <3

No comments:

Post a Comment