Follower(s)

Monday, June 21, 2010

SALAH SANGKA 

:)
senyum . itu ja yang boleh meredakan segala - galanya . tak perlu banyak .
senyum 
ikhlas dari hati 
jujur .

bercakap pasal jujur . 
masih tak percaya kan saya kan ? hanya dengan membaca awk terus fikir yang bukan - bukan . ok . memang saya mintak num dia . tapi ada sebab . bukan sebab nak menggatal dengan dia . tapi bersebab . saya ulang lagi sekali berSEBAB 

huh . saya tak tahu lah apa yang awk dah fikir . tapi tu la . awak tak tahu apa yang sebenar . 
ishhh .
nak tarek muka ? ok . suka hati . tapi bukan depan saya . tak perlu nak tunjuk . 

memang saya salah . sebab tak bagi tahu awak kan . tapi saya pon ada hak untuk berkawan . tapi kalau saya cakap mcm ni . tentu dan pasti . awak  akan cakap . ''ok sekarang . suka hati lah nak buat ape-ape pon" . kan ?
betol kan ?

tak payah lah macam tu . kite orang berkawan . bukan nya bercinta . so rase nya tak perlu fikir yang saya ni nak menggatal dengan budak tu .  saya penat dah . kalau awak tak percaya tak tawu lah . yang penting saya dan "budak tu" tawu . 

tq T_T

No comments:

Post a Comment