Follower(s)

Tuesday, March 20, 2012

Its 2012

  Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!! *lambai lambai tangan buat muka comel dan peace*


 Kita tahu yang kita dah ketinggalan zaman, Yes , dah berzaman-zaman.Mungkin dah berdekad dekad  . K ini tipu ~ 

..................................

Hampir setahun kita meninggalkan dunia blog yang penuh dengan ragam manusia ni. Kita pernah menghadapi satu masalah gara-gara blog kita yang tak seberapa ni , tapi tetap comel. Kenapa ? Mungkin ada yang cemburu kita ada kehidupan yang baik sampaikan dia nak memburuk-burukkan kita dengan sewenang-wenang nya. Sumpah itu membuatkan kita sedih . Btw , saya guna "kita" untuk menggambarkan diri saya keyh? Sebab rasa comel pulak guna "kita" tu . hihihi





  So , sekarang saya rasa benda yang lama tu patut saya lupakan . Yes , cara terbaik . Lagi pun saya dah maafkan orang yang kacau kehidupan saya . Yeeeeeeeeeeee , saya dah maafkan dia semenjak hari pertama saya bersekolah. Eh ada kena mengena ke ? K tak deeeeeeeeeeeee . 

  Memandangkan saya sekarang dah form 4 , pemikiran saya mungkin dah berubah sedikit. Tak macam dulu , masa form 2 , Oh yes , nak tahu reult exam PMR saya ?!! jeng jeng jeng . Tanya saya di Twitter . Hikhik . Rahsia keyhhh . Saya tahu , saya macam excited en sebab lama gila tak update blog dan ianya agak awkward sikit kali ni. 

 Jadi , saya harap anda anda semua. Phew anda-anda semua eh , Haha . Saya harap yang tahun ni bukan lagi macam tahun tahun lepas. Saya belajar dari kesilapan. Saya tahu apa yang saya lakukan . Jangan main cakap je. Dosa tahu ? heeeee , ok ~ 


Nabila  ♥


No comments:

Post a Comment