Follower(s)

Tuesday, July 12, 2011

July12 .

Hello and assalammualaikum ,


  Hai awakk , okay short update for my Abang Foward . Thanks for the watch okay . Saya dah beli jam baru dah , tetiba dapat jam baru lagi . haishhh rezeki jangan ditolak kan sayang ? saya tak bagi awak hadiah  pon untuk birthday awak 3 Julai hari tu kan ? tape tape , nanti tuntut ehhh  . Rupanya awak dah berkomplot dengan Izayan yeeeeeeee , nak beli jam  lah beg lah dan bla bla bla lah . pandai yeeeeeeeeeeeee . tak pernah terpikir pon . saya dapat terus saya pakai tau . lepas tu partner sebelah cakap  'bau kedai' tapi saya tak rasa bau kedai pon b . okay  Z z z z z Z z z .




Kali ni saya cuma tak kongsi kegembiraan ni dengan awak . saya nak , tapi maluuuuuuuuuuuuuuuuu >< 



Tadi saya nampak awak naik basikal . 


Awak senyum . 


Saya senyum nampak gigi 


Awak pon senyum nampak gigi . 


Lepas tu terserempak dekat kedai air kocak . 


Saya senyum lagi 


Awak senyum macam senyuman yang sama lagi 



lepas tu awak cakap , " senyum senyum " 


Ayat tu dah cukup gembira buat saya . 


Terima kasih sangat buat saya rasa happy seketika :')



From the deep soul : Nabila . 


No comments:

Post a Comment