Follower(s)

Wednesday, July 20, 2011

20 July

Hello and assalammualaikum ,


 Amboi , rancak betul nabila sekarang ni update blog . setiap hari ade jeeee , nak dikongsi . aippp ! sharing is caring mkayyy . hihhihihihihihihihih







' In My heart , /it just only You ' kikikkikikikikikik 



   Nama saya Nabila Izzati binti suhaimi , orang panggil saya ela/ila/bell/bella/izzati dan bla bla bla . Saya berumur 14 tahun bape bulan entah . Birthday saya 14/08/1996 . tahun ni birthday saya kena bulan puasa lagi sekali dengan trial PMR . cool aite ? elehh , jeles laa tewwwww . penuh berkat katanya . alhamdulillah . saya anak ke 1 dari 4 orang adik beradik degil/nakal nak mampos . yesss , saya akk tapi saya sebenarnya yang macam paling bongsu . sebab adik adik saya ganas , saya cool , baik jeeww . alehh , menyampah leteww . saya cakap betol , saya yang paling baik hati dalam adik beradik saya . 



itu ibu saya  , saya sayang dia .  hihihihihihihihii 




Stelah saya kira kira tambah tolah bahagi darab di square root kan fraction , linear inequalities kan .... tinggal 10 hari lagi trial , 40 lagi PMR sebenar . Ohhh emmm jeyyy . Ready yet nabila ? hahh ? tak ? bluekkk . what the fish is going right now pon saya tak tawu . everynite saya belajar macam mana nak tido awal , dan semakin awal , bukan nya nak bukak buku kasi lekang sikit mata sampai pukul 2 baca buku , ini tunggu text si bla bla bla tuuuuuuuuu . okay suka hati saya lah kan . Z z z z zZ  z . 


  Saya rasa belajar kat sekolah dah cukup , tapi sebenarnya tak , okay dulu UPSR kau boleh lah buat macam tuu , kan . mkayy , saya sendiri pon tak tawu kenapa saya UPSR dapat 5 A . ehhhhh , biar betul . macam tak cayeeeee je budak hingusan ni dapat 5 A . iye , saya tak tipu . lepas ti saya masuk SMK Sri Mersing , sekolah terhebat di Mersing , oouuuuuuuuuuuu Yeah ! hebat mkay . Lepas tu saya stay kelas keduaa je . tak nak tak turun . biasa lah muka kelas keduaa , dari darjah 5 . sape kata duduk kelas kedua tak bagus ? bagus ahh , lagi bagus dari first class . hihihihihi 



  Lepas tu sekarang ni saya nak study . ecececececehh , tapi cikgu Dell kata kita tak boleh study sepanjang masa kekadang kita kena main main sikit . iyee lah . betol tuu , saya setuju 101% sebab ..... kita kena seimbang kan kehidupan kita , jangan jadi orang yang terlalu tension , Relax and wat cool je ah , tayah ahh gelepar sangat konon ada exam besar , watlek ahhh . SPM ada lagi 2 tahun , lepas tu kena masuk PLKN . aku tak suka betol -.- 


Okay , thats all for today . bye bye <3

No comments:

Post a Comment