Follower(s)

Thursday, April 21, 2011

Hello , jangan marah .

Kejap ., jangan marah sebab aku dah lama gila gila gila tak update belog . heheheheheheheh . takde masa ahh . yelah orang busy PMR annn . aku kan nak dapat 8 A' . hehehehehehehehehe , sayang awak yang baca ni . tapi saya lagi sayang awak yang saya sayang tuuu  . awak , saya penat . hari hari balik pukul 6.30 . saya penat sangat . belajar jeee . sape je yang nak ajak saya pergi karaoke ke ? menari ke ? saya suka menari . yeeee , duduk rumah sorang sorang saya menari . heheheheheheheheheh . (saya merepek) bla bla bla .



saya sayang orang orang dalam gambar ni . sayang tak salah . kawan tak salah . saya tak tawu kenapa ada orang aggap benda berkasih sayang itu salah . saya tak faham . kalau boleh tolong ubah presepsi tuu ye sayangg , jangan jadi tertutup sangat . tolong pleaseeeee .  . saya harap awak faham . saya ni penyayang . jadi , zip mulut . Kbye :)


psssss , rindu ni . hehehehehehehe . ( rindu yang baju hitam lengan panjang bole ? )

  

  hehehehehehe , skrip dekat atas hanya lakonan semata mata . okay . tuu mukadimah jee . tak masuk lagi isi .  hmmm , Erul nyanyi lagu cinta untuk nabila sedap kan ? cair ?  hehehehehe . sikit ahhh , spoil ahhh dia buat korea tuuu . tak suka . tapeee la sedap jugak lah . muka tak bolehhh tahan . hahahaha .  kejap kejap . 123 .




hehehehehehe . suka suka . 



sayang , awak tawu tak saya stress gilaaaa ? haishhhh. tapi normal laahhh kan , setakat stress ni celah gigi derrr , kau boleh ke ? hehehehehehehe . sorry . hell little sister there , awak tampak hot lah . hehehehehehe . hmm , tolong saya ? jangan lah ganggu hidup saya . tolong wakk , saya janji saya tak kan ganggu hidup awak . saya tak nak malu kan sesiapa . tolong . saya merayuuu T.T 


  nanti kalau dah benci , muka awak pon saya tak nak pandang . saya tak nak lah sampai macam tu . saya tak nak benci awak . sorry . (sorry belog ni sedang beremosi) 


Saya jumpa awak semua nanti . bye bye . love you all .

Bell


No comments:

Post a Comment