Follower(s)

Monday, March 14, 2011

I'm happy with Youuuu

Hello and assalammualaikum ,






  Haiiiiiiiiiiiiii , hari Rabu ni kan kan , titewwww nak jumpewww AEwwwww . titew rinduw dyewww tangat tangat . asee cam nak pelok pelok jee dyewwww . Hahahahaha . berdekak gua baca statement gua sendiri . eeuww . itu nama nya bahasa gedik . sangat gedik . haha . Btw , aku nak jumpaaa kau ni AE . aku rindu kau sayang kau cinta kau . I Lololove youuuuu Aisha Emelia sayanggs .



Hari ni 14/3/2011


  Sepatutnya hari ni aku keluar dengan dia pegi jalan jalan , makan suap suap , dia tengok saya , nanti saya aleh muka saya sambil cakap " Jangan lah tengok ela macam tuuuu . " heeeeeee , Imisssyouu so much . How are you ? you know what , I miss you like crazy . awak jee yang tak tawu . saya ni mana pandai meluahkan perasaan . sangat tak pandai . 


 Do youu miss me my dear ? I hope "yes" . walaupun harapan untuk cakap "yes" tu tak terlampau tinggi . tapi tetap berharap jugak . We are gathering our 15 months anniversary right ?  walaupun kita tak together+ing lagi , I hope you always remember me  masa tengah main badminton tadi . heheheehehehe . 



  Sekarang saya dah rajin . Do it pleased you ? haha . yelah , dulu awak selalu cakap yang saya ni malas . tapi sekarang saya dah rajin sangat . saya dah jarang buat homework last last minute kat sekolah . saya selalu kemas rumah . saya dah pandai masak sikit-sikit . walaupun tak banyak , saya cuba untuk belajar jugak kan ? Awak kan tak nak kita ambik orang gaji . heeeehehehehehehe . 






  Do You need me every single of your time ? I really hope "yes" . 



Happy 15 months ♥ ♥ ♥ ♥   

No comments:

Post a Comment