Follower(s)

Monday, January 10, 2011

my IQBAL

mehh bagi aku panadol kuat kan semangat ade ? aku rasa nak pengsan dengan homework .


sikit sikit jee kan aku update . well , nabila ni baru 15 tahun . tak sampai lagi lah 15 , tapi nak masuk 15 . so , kalau 15 ade ape ? ade PMR . aku tawuu tahun ni akan jadi tahun yang hebat . percaya laaa . Hahaha



he my baby boooo :* 

buat sementara waktu dia lah anak aku . anak yang suka cium cium pipi aku . paling suka bila aku dukung dia . paling suka bila aku cium pipi dia banyak banyak kali . si comel momel gomel tomel ni . sekali aku tarek pipi dia . merah macam pakai blusher .  


tutup pasal iqbal . sebab nabila tengah tak tawu nak update pasal ape . act ada banyak benda nak cakap . tapi malas lah . dah lah exercise tangan dekat skolah , then , dekat sini pulak . hushh , nasib baik tangan aku tak pernah mintak pelempang .


ehh , kali ni dekat kelas aku duduk tempat baekk punya kot . yelahh . barisan kedua belakang . molek lah pula bole ? ehh , aku ni dah lahh pendek kecik . yang duduk depan aku tu dah lah kepala besar . Hahaha . *jangan marah yan* well , aku dah berbincang dengan orang depn aku tu yang kepala dia besar . 


sampai aku tak nampak cikgu masa tengah mengajar . dia pon mengaku kepala dia besar . Hahaha . then , tempat duduk aku macam biasa lah . di sebelah kawan yang memberi semangat . sape sape ? anak Zamani laaa , sapee lagi . 


doa kan lah aku dapat 8A dan hajat aku tercapai . okayy I gtg . I lovee youuu . 



With Love,
Bell

No comments:

Post a Comment