Follower(s)

Monday, January 10, 2011




aku selalu berada dalam keadaan yang macam ni . maksud aku . tak fikir sebelum buat . sebab tu apa yang aku buat selalu salah kan ? yeaaa , aku tawu aku di benci ramai . tak perlu cakap . aku dah dapat tangkap ape yang
korang fikir .


Jangan kata kau perfect sangat ehh . sebab kau pun manusia biasa . yang tak sempurna . walaupun aku tawu ada sesetengah yang anggap diri dia bagus tahap satu tu kan . nvm , tape tape . sape yang nak bangga kan diri kita kalau kita tak bangga kan sendiri ann ?


Esok cuti . bagus lah . aku nak siap kan hw beloved teacher tu . Muahaha . okay okay . back to the topic . okayy , ada la segelintir budak budak yang "kononnya" berjanji pada seseorang yang dia nak berubah kepada yang lebih baik .


Hasil ? kau nak tawu ape hasil dia . yeaaa yeaa . Dia hanya berubah dalam 2 bulan setengah dan macam biasa balik . psssfttt -.- seteruk teruk aku pon , aku cuba untuk berubah dalam kadar yang panjang . means , kalau nak berubah tu berubah la terus .


and , agak agak rasa tak boleh berubah . just be yourself dulu . Jangan nak gatal mulut cakap tu ini tapi tak buat . itu nama nya hipokrit . ade sape sape suka di panggil hipokrit ? err , macam tadee je .




suka ahh Gambar si Ibal busuk ni :P 


sebelum tu , post ni tak di tujukan khas kepada sesiapa . ini juga buat peringatan untuk diri aku sedniri . ingat yee bukan SEMUA orang macam kita . tolong faham -_-


With Love,
Bell

No comments:

Post a Comment