Follower(s)

Sunday, December 5, 2010

spongyy girl .

I love the way you treat me as your friends , Kau




It will took a long time nabila . 



itu kau . beribu tahun pon tak pe . lupakan . Mr. Kau . thank you . you selalu teman I . I hargai . you bagi I kata kata semangat yang boleh buat I terus kan hidup I . I berbangga ada kawan macam you . sekarang aku dah kahwin dengan Mira . ape cer ? 



Hati aku dah kena cop . yess . by Mr. Kau . jangan tanye aku sape Mr.Kau . dan jangan terlampau yakin yang Mr.Kau tu . awak , yee . jangan terlampau yakin . Ibarat meratapi awan , tapi hujan tetap turun . benda yang akan terjadi , tetap akan terjadi . and I just waist my time with regret and hope . *ayat zee . kuang3 



dah ahh . aku tunggu Mr. Kau kata yes dekat aku . aku pon dah lama kata yes untuk dia . Hahaha . dah ahh . seperti yang diberitahu tadi , hati aku dah kene cop .  yeahhhh . untuk awak , saya nak awak bagi saya masa untuk capai cita-cita dulu . saya sayang awak . seriously , jangan terlampau sedih sbb saye . itu jee . 



With Love Love Love , 
Bell

No comments:

Post a Comment