Follower(s)

Wednesday, November 17, 2010

Zaquan ADHA & aidil Zafuan

Selamat Hari raya Aidil Adha . okayy . aku lambat . aku tawu aku lambat .



lambat 50 minit je . tak la lambat sangat kan ? ceittt .



err , aku dah mula rasa Rindu . rindu dekat ... semua . semua kawan kawan aku . yang ada dekat mersing . err , termengada lebih . eeuw . haishh . aku cakap betol . aku rindu family aku dekat mersing . sape yang aku rindu . kau nak aku list kan tak ? nak tak nak tak ? okayyy . aku turuti




1 -- Fad

2 -- Geng AKU ! ( mira , yan , fatin , wawa and shadah )

3 -- Kak ida

4 -- Sis Amila

5 -- Zarep





buat masa ni rindu aku hanya buat dia orang . diaorang yang aku sayang , err . double double sayang . hmm , rindu . serously , rindu tahap ibu melahirkan baby :P  . aku rindu dia orang . betu betul rindu . sangat sangat sangat rindu . hmm , tak sempat nak hang dengan sis ngn kak ida :( tapee , tunggu ela balik okayyy .




aku suke Gambar ni . Haha ' sebab . Gila 


With Love , 
Bell

No comments:

Post a Comment