Follower(s)

Saturday, November 6, 2010

peace yo !

peace peace , bro sisto , err , bro ? aku rasa yang layari kesah mangada aku ni perempuan je . okay tapelah . bro . okayyy . uyeahhhh .


testing shadow banyak banyak ;


err , aku tawu tak berapa lawa . tapi alhamdullilah jadi ;')


program jalan jalan blog orang . awww , jelouse tengok blog blog gorgeous orang . blog comel tuan empunya blog lagi la comel . comel secomel comel yang mungkin . cehh cehh . blog paling comel pernah aku jumpa . eeerrr , tamau lah cakap nanti tuan punya blog tu jadi shy shy cat . yang penting aku often pegi survey blog dia . 



Hari ni , err , aku tuka lagu blog . okay okayy ? err , suke hati lah . aku suka dengar lagu sayu sayu ni . best je dengar . nyaman je telinga . ewwaahh  . pape lah . err , tolong lah . jangan cakap lagu aku memang best lepas korang dengar ? hahaha . perasan punye cik nabelll . hahahah




sape adore bila tengok Lisa surihani , baling lah lappy dia . Hahaha --' stupid . tak lah . aku suka dia . semenjak tengok cerita , errr , sekejap aku lupa tajuk cerita tu . entah lah . nak nak bila tengok Tudung Ekspress . lagi la double double comel . alaa . memang comel pon kan nak buat macam mane . dia cantik . ramai sangat yang minat dia . aku pon . aku pon minat dia . ewaahh . gedik pulak . tapi , seriously , aku suka bila dia cakap "mari menari" jadi comel bila dia cakap "mangri menangri " . alahai , sweet je . 




Adek aku pon peminat , ohhh tak tak Fans Lisa . so , pape hal yang lebih lanjut tanye adek aku . 



err , meh dekat sikit nak bagi tawuu something .



aku kan . bukan lah .  aku dah rindu sangat dengan AE . pleaseee , aku nak jalan berkepit dengan    dia nanti bole ? err , ade bebrapa orang lagi yang aku nak jumpa nanti . like ; zee , nadia , aril , hafeez and so on . ermm . harap harap aku dapat berjumpa dengan mereka mereka ni . ehhh , yang pasti jumpa AE . ahaha . kau , ae . aku tenga cakap pasal kau ni , mesti kau tersengih sengih baca . hahaha . I can see you my Twin . hahaha . 


andddddddddd ,


I'll miss You F

No comments:

Post a Comment