Follower(s)

Friday, November 12, 2010

peace peace

ngeeee . Benci sana . benci sini . ape dapat ?





Sorry , aku terpaksa delete . sbb ramai yg tak puas hati



err , tayah la nak simpan hasrat dendam yang bercalaru dalam kepala . berserabut dalam hati . hari hari fikirkan musuh . ape yang kita dapat ? tak guna la weyhhh . yeaa . setiap orang ada rasa benci kat sesiapa . tapi tak perlu la kita nak jatuh kan maruah orang yang kita benci tu kan ? tapi , sometimes ada yang lebih lebih . err , dan buat kita makin makin meluat . err  , sangat meluat . 


aku dah banyak tengok bende bende bodoh dalam dunia ni . yeaa , kita je yang buat bende tu jadi bodoh . sebab , dunia ni adil . dushh . kalau orang tu bukan untuk kita . tapayah la nak buat statement gedik lagi menyampah . tolong la weyhhh . cukup cukup la buat aku rasa menyampah . err , tapi aku tak benci . 


cuma sedikit menyampah



kejap , kau tawu bila aku baca semua status kau dekat website paling hebat di dunia tu , aku rasa nak sepak kau laju-laju-laju-laju . haa . yes , sangat laju . sampai kau tak dapat balas . sampai kau tak terbangun lagi untuk balas penyepak aku lagi . HAHAHA ' . pegi sekolah kalau boleh nak tunjuk hebat lagi berlagak . dan jugeeeeeee



penyakit budak zaman sekarang , errr "perasan" . perasan la ape ape pon . pleasee la weyhhhh . jangan la . jangan nak tunjuk lagak depan aku . yee . depan aku ! ahaa . berlagak machoo , eh tak ! cantekkkkkkkkk . hahahaha . aku tawu aku ni hodoh level 1 . so , jangan rendah kan martabat perempuan hodoh okay ? faham . dahhh . 









Ela tawu 19 hb ni ada apeeee , sayang kak ida :*



With Love , 
Bell



No comments:

Post a Comment