Follower(s)

Monday, November 8, 2010

aiseman . haha - -'

suke pulak gune "bell" gune je lah okay ? hahaha



err , result ? dushh dushh dushh . tak seperti yang di harap kan kot . cukup cukup paras buku lali . baki penyepak . bole blah !  . adehhh . happy tu sikit je . hampa tu yang banyak . tapi , still okayy kot . yeaa . yang penting tak nak naik and tak nak turun . aku lebih selesa duduk di kelas yg ke - second . yes . lebih selesa .



esok ? gahhh . hebat . aku tawu lerr dah abis exam - -'




ni semua sebab demam denggi . haishh . so , aku dengan semua form 2 kot . pergi ronda satu sekolah cari nyamuk aedes bagi mampos . haishh . kasar . tak de lah . sikit je tu . belum keluar lagi kekasaran aku yang sebenar . ishh , baru nak buat kejutan terbaik dekat kawan aku yang comel gebu tu *lelaki . haishh . tak jadi . adehh . tak suke lah .



macam tak de aktiviti lain ke ape ? bagi je lah kita orang lepak kat kelas makan kek . opppss :P ahaa . sambil nyanyi lagu lagu jiwang . eeuuwww . haha . sambil baca buku form 3 . ishh . kalau la jiwa batin terajin . tapi , tak mungkin . ahaaa . sengal je yan tadi , dapat dapat buku teks , tengok buku science an . ahaa . astaghfirullahhalazzim' bukan aku . tapi yan yang ajak tengok .



lagi satu esok . tak nak bawak pape . nak bawak beg yang sama dengan AE tu je . ecehh . aha . nak tengok tak ? tengok la .


aku punye yang putih , AE punye yang biru :')


nak bawak ni je esok . dengan air . ahaa . air mineral . cehh . macam la aku rajin pulak . ishh . menggong la der . aku tak suka bab bab membersihkan kawasan . haha . tak de lah . aku okay . paling suka . paling paling suka lah weyh . tolong jangan salah anggap . yes , I'm waiting for my Aisha Emelia here :P bukan lah . dia tak datang sini pon . aku yang akan pergi sana . 


Ikhlas dari lubuk kalbu , Bell 

No comments:

Post a Comment