Follower(s)

Sunday, October 24, 2010

sekarang ? aku baru abes study .

heee . aku nak lepas kan tension sekejap bole ? bole okay . tolong tenang kan aku sekejap . sekejap je tak sampai 5 minit . 3 minit pon ta sampai .



kau nampak tak ? dia adek aku ! 


I miss them Badly :(


sorang Adam sorang lagi Danial . mereka comel comel . aku banyak gambar dia orang . beratus . 100 ++ . buat apa aku simpan banyak banyak ? sebab dia orang jarang balek Malaysia . mereka tinggal di Holland . so , sementara  dia orang ada . bergembira la dgn dia orang . 



aku tension la . tak la mana ada . mana ada . aku okayy . kau jangan risau . aku tawu kau risau kan aku kan ? alaa . cakap je Tak ' tapi sebenar nyee Ye kan ? ecececehh nak berdolak dalih pulak . aku tawu . hahahaha *stupiiiddoooo . 


Selamat datang kepada Final Exam err , I meant the best test forever . HAHAHA *evil laugh

dan aku harap Final Exam ni akan pergi . Go ang Go away to the ? Hell . haha . Kau jangan yeeee . 



ouhhh . lagi sekali . Selamat Berjaya Nabila Izzati !

No comments:

Post a Comment