Follower(s)

Tuesday, October 19, 2010

ouhh kau tawu kan aku Penat 



Penat dan sangat lah penat . balik sekola je aku kene siap kan spice up 15 muka surat . okay . 15 je tak banyak . elehhh setakat 15 . adehhh kacang gorang . ye laa . kacang goreng la sangat kan . kalau korang dapat . haa . baru tawu . walau pon spice up tu tak setebal buku teks geografi plus sejarah . tapi nak buat dia , Allah saja yang tahu . aku serah kan pada Allah seadanya .


ehmmm , suda suda la nak merungut sana merungut sini . menyampah nak dengar suara dalam hati hati aku ni merungut . sekali kene penampar jarak dekat . berpusing 361 darjah . baru tawuu . aku benci la . asal tulis lebih sikit dari had . tangan mula rasa saket . pastu mata dah mula kene pakai dengan celah Syaitan . aku benci syaitan !



aiii seyhhh menn , benci tawuu . tawu tak betapa terseksa nya batin aku nak tanggung bunyi bunyi jahat tuu .


"sudaa la nabila , kau dah pandai . tayah nak belajar lagi"


"cukup cukup la tu . tido lagi best "


weyhhh . penat tawuu nak layan layan semua benda ni . aku bukan nye bomoh yang boleh nampak benda benda luar dari kejadian aku ni . kalau aku boleh nampak lain laa kan . bole aku kejar syaitan syaitan tuu bagi takut dengan aku pulak . haaa . jangan memain dengan aku . aku benci pendusta macam kau . bukan kau yang tengah baca ni . kau lain .




ecehhh . ni gambar tade motif :P

alaaa  selagi bole belaja kita belajar kan . jangan nak stop stop nye . tapi kalau nak belaja bende tak bagos pon tak guna jugak kan . erm . yelaaaaaaa .  tangan dah mula rasa penat . haaa . baru je cakap kan . tangan penat . tangan ni memang nak kene cepuk . 



aku kan teringin nak DSLR .





Selamat Berjaya Nabila Izzati 

No comments:

Post a Comment