Follower(s)

Tuesday, October 26, 2010

Kau tawu kan aku Sedih .




aku nak join group group budak budak Penyenyap pulak lepas ni . aku asyik kene berkurung dalam bilik . diam kan diri . duduk menghadap dinding . dinding tengok aku , aku tengok dinding . deal ? aduh . aku kadang kadang mula rasa macam nak meleleh kan permata permata kecil yang ada dalam mata aku . kau tawu kan aku . memang sangat sensitif .



kau nampak tak permainan nye sekarang ?

errr , Tak ! maksud aku . cuba berlagak gembira . berlagak macam manusia normal .yang tade perasaan terhadap setiap perilaku manusia . ouh .  aku ni bukan la manusia yang sangat straight . aku seorang yang paling suka berangan angan memikirkan masa depan . 



kau tawu kan ? aku tawuu kau tawu :)



aku mungkin . ouhh . aku kadang kadang malas nak cakap pasal Mungkin or Maybe . sebab ianya hanya perkataan mungkin . ouhh . tak menjadi . kau nampak tak . aku tengah merepek pasal ayat Mungkin . dah laa kau lupakan ayat mungkin . 



ouhh Mr N' . aku tawu . aku tawu kau rasa ape kat aku kan . aku tawu . aku memang membosankan . hidup penuh dengan warna hitam dan putih . warna lain tade tade . hitam dengan putih aje . mungkin ? errrr , kita tak patut terus kan . tapi , sangat berat . untuk aku . dan juga mungkin sangat berat untuk kau Mr N' . 


I 'm sorry

No comments:

Post a Comment