Follower(s)

Wednesday, October 27, 2010

portweld !

ini Nabila . betul betul luahan Nabila . jangan cakap aku bukan Nabila . sebab aku memang Nabila .


kau tak pernah tengok Nabila . kau nak tengok Nabila ke ? betul betul nak tengok . ahahahaha :D


kau nampak tak apa yang aku nampak haaa ? aku nampak dia


kau tawu ada apa dengan dia . dia yang aku sangat s-a-y-a-n-g . aku . errrr , Miss dia . sangat sangat . aku asyik moody semenjak dia Tak Ada ! . huh . dia pergi . pergi jauh dari aku . dia pegi . alaaa . pegi la mana mana dia nak . 



aku nak Dia yang aku s-a-y-a-n-g



hmmm . hari ni hari yang ke-empat aku exam dan tadi adalah . 


paper : Geografi


kau nak tawu apa yang telah jadi ? aku dengan kawan kawan aku dah buat satu kerja Amal . amal jariah . bersedahkan jawapan . Sedekah okayy . kau jangan salah faham . haha . aku rasa tadi semua buat sedekah . bagus la . untuk kebaikan bersama . kita tak nak berpisah . jadi kene tolong menolong kan ? Hahahaha . 


errrr , 


kita kembali kepada Dia


Aku nak pijak kaki dia sampai dia cakap . 


I Really Miss You Nabila . 


No comments:

Post a Comment