Follower(s)

Saturday, October 2, 2010

ehemm :)

aku sengaja buat kawan kawan aku macam tu -_____-

***********************************



Iddin a.k.a Galang

percaya laa aku kalau aku cakap muka dia macam Galang kan ? okayy maybe tak untuk korang tapi Ye untuk aku . ehemm . kak ida cakap muke aku lebeh kurang ngn dia . dah macam adek beradek . yela tapelaa . aku tawuu aku tak kan dapat tangkap gambar dengan Randy pangalila . tapi aku dapat tangkap gambar dengan Iddin pangalila . okayy apee


" dek , dek mehh sini "

"ape ? "

"lang , meh tangkap gambar dengan akak "

"lang ?"

"ehh . salah . sape nme iddin kan ? "

"a'ah "

"meh laa siki tangkap gmbar ngn akak " 

"*dia macam kaku"

"mak we tak marah kee din ? "

"ehh . tak la"

aku pon ambek laa kan gambar dengan dia ape lagi . peluang datang tak di undaang . 


**************************************



cehhh , muka cannot o jee . 

sambutan hari raya kat sekola not bad laa kot . aku dah tak nak pergi . tapi Fatin call suruh perg jugak so , terpaksa pergi . ehemm  . kali terakhir aku akan ikut cakap dia orang . ehhh , sampai sekola aku rasa macam segan jee dengan baju aku . nampak macam aku ni over walaupon aku tawu ada yang lagi over dari aku kan .  layann je la

buat muka tebal je . niat nak pakai kasut raya aku yg putih tuu . tapi cikgu cakap taleh pakai heels . Freak ='=  baru aku nak pakai . tapi masa assembly ramai jee yg pkai heels . cikgu ni , bagi je laa . tade over nyee .  dushhh ! 

dan dan dan , masuk kelas . pastu amek gambar dengan kawan baek aku kot . 


kawan baek aku yg kanan tu jee kot . yg lagi satu baek jugak -_-

maybe selama ni korang tawu yang aku dalam dilema dengan si anep tu dulu kan . gaduh tak menentu . ada gambar aku dengan dia . tapi tak payah la . nanti ada yang tak puas hati . ada yang mengamuk tak tentu pasal . dah laa anep tu ramai peminat . kang ada aku kene smack down dgn budak budak yg adore dia . 

then , round2 skola dengan Zarep :) 

awww , dia bagi aku lenjan camera canon dia . dia baek taw taw . syaaangg abg aku tu :)








No comments:

Post a Comment