Follower(s)

Thursday, September 30, 2010

tiada hal yang perlu dibincangkan kot '

ehhh , ada kot

ehh . tade tade .


mungkin aku patut senyap jee kot


tak payah bagi tawu orang lain


ehemmm . athirah  saya kan tak pernah benci awak taw . tapi kan awak dah buat rasa tu ada dalam diri saya . ehee . depan lain belakang lain . haaa . kenapa laa kan ada jugak manusia macam ni . yeaaa . senang senang mengata orang kat belakang . yeaa aku tawuu kita semua ada hak untuk menilai orang lain . tapi , patut tak kita tengok diri kita dulu .

ehemm . dah cukup perfect sangat kee awak tu tirah ?  nak cakap orang . yeaaa .  ehh , sekurang-kurang nyee saya jadi diri saya sendiri . mira jadi diri dia sendiri . ehh , nasib baik taww kawan aku tu hati dia tak sekeras aku . mungkin dia tak benci kau macam aku benci kaw kot .

ehemm . kenapa perlu jadi orang lain depan kita orang . ehh . fine laa kan kau nak judge orang . tapi , kau punyee judging tu mcam orang semua teruk dari kau . haha . *aku sangat menyampah

yeaaa . bagus laa kan dengan perangai kau tu . ingat semua orang suke kau ? haha . pergi laa cari orang yang suka kau . mybe si tuttttt tu jee kot . hmm . tak faham aku manusia sekarang . senang-senang nak cakp tuu cakap ni .

lain kali kan wakkk , tengok dulu diri awak . kalau diri awak dah ckup perfect baruu bolee judge orang okayyy :)


nabila as usual . dan aku tetap nabila ! 

heee . tutup laa pasal athirah . malas aku membara bara hati aku cakap pasal dia . 

AEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE , 

aku kan rindu kau do . 

sumpah rindu gilaaa . entah macam mana tak terunglap rindu aku dekat kau . maybe sedalam lautan . tak tak . maybe seluas langit . ehemmm atau maybee sebanyak tulisan dalam semua buku teks kot . ehemm , entah laa . tapi aku tak tipuu aku rindu kau . 

aku daa okayy kot sekarang . sbb aku rasa aku akan stay kat mersing jee kot . maybee laa dah ada 25 % lagi  peluang aku untuk balik jb . so insyaAllah tak kot . okayy lah kan . ehmm . aku still tak boleh lepas kan kawan kawan aku kat sini . 

tapi , kau tetap lain dari yang lain . aku sayang kau macam adek beradek . kau baek :) n act kau susah untuk difahami . tapi seriouslyyy kau memang baek . dan kau akan terus jadi org yang paling baek dalam hati akuuu . 


oneee moreee , 

1

2


3


huuuuuuu ! -0-

HAPPY BIRTHDAY KAK IDA !!!


ehemmm , i love youuu mmwahhh ! 


kita kan sayang sangat sangat kat kak ida . walaupon kita bukan siblings tapi kak ida anggap ela macam adek kandung kak ida . kadang-kadang ela terharu . sebab baru ela dapat rasa macam mana ada kakak yang baek macam kak ida . kak ida selalu ada bila diperlukan . kita sayang sangat kat kak ida . ehemm , kita selalu doakan kak ida berjaya . i love youuu mwahhh ! 


No comments:

Post a Comment