Follower(s)

Tuesday, September 21, 2010

terima kasih .


**********************************

aku rasa dunia kebahagian aku dah tade . semua hilang sekelip mata . aku tak sangka . hari yang tak pernah aku tunggu . ayat yang tak pernah aku nak keluar dari mulut ibu aku akhirnya keluar . ibu dah cakap banyak kali . tapi kali ni serius . balik sekolah kononnye nak bagitawu yang nak peri tido kat rumah syadah . tapi , yeaaa

aku tak pernah rasa hidup aku diselubungi benda macam ni . aku ada dua pilihan . sama ada nak stay mersing atau ikot ibu balik jb . aku ikot ibu . terpaksa . aku mesti kene  ikot ibu . jatuh air mata aku yang pertama . tak , aku sebenarnyee tak sanggup nak tinggal kan kawan-kawan aku , dan Fad T______________T

kenapa dunia yang dulu nya buat aku rasa bahagia hilang . aku terpaksa tinggal orang orang yang aku sayang ni hanya sebab bodoh yang tak patut aku terima . memang family tak pernah faham aku . tak pernah peduli pasal perasaan aku kan . memang . aku benci hiup aku yang sekarang .

hidup aku dah tak kan bermakna lepas ni . dunia aku yang dulu semua hilang . kawan-kawan aku . kakak angkat aku . abang angkat aku . pak we aku . dah tade . dia orang semua akan berpisah dari aku . sanggup ke aku . kuat ke batin aku untuk tanggung semua ni . tak  kan ? tinggal kan orang yang aku sayang . sama je macam aku bunuh memori aku dengan dia orang.

kenapa mesti aku yang rasa . hancur hati aku bila dengar . parents aku betul-betul buat hidup aku hancur . mulai sekarang .

- tiada lagi nabila yang ceria 

- tiada lagi nabila yang suka senyum 

- tiada lagi nabila yang nakal 

- tiada lagi nabila yang manja 

- lupakan nabila dalam hati korang 

kawan - kawan yang selama ni buat aku rasa bahagia . buat aku rasa tak pernah kesunyian . setiap hari buat aku ketawa . terpaksa aku simpan . dan tolonglah jangan cuba untuk buat aku bertambah sayang kat korang .

amira T____________T

sejujurnya , saya sangat menyayangi awak . awak kawan terlama dan yang paling banyak tawu segala cerita hidup saya . setiap kali ada masalah . awak orang pertama saya cerita . setiap kali saya happy . awak orang pertama saya bagi tawu . setiap kali saya rasa memerlukan kawan . awak sentiasa ada . walaupon kita selalu gadoh pasal hal kecik pon . kita tetap kawan . awak kawan yang terbaek dalam hidup saya .

fad , ela sayang Fad . ela pon tak nak semua ni terjadi . tapi . hakikat yang ela kene pergi tak boleh terlepas . ela bukan nya mintak semua ni jadi . sekarang fad nak cakap ape pon terpulang la fad . sejujurnya ela cintakan fad . ela sayang Fad .

Tiada lagi Nabila yang dulu

No comments:

Post a Comment