Follower(s)

Sunday, September 26, 2010

Hidup aku dah dipulih kan :) 

terima kasih bebanyak dekat kawan-kawan aku yang selalu buat aku happy supaya aku tak rasa kesedihan yang aku sendiri tak mampu nak genggam . haha . ayat menggong .


wuuu , tak sekolah hari ni . sebab . yeaaa pegi meronda dengan family dekat kl . haha . abes laa aku . tak pasal pasal nak kene tipu buat surat cuti saket . yeaaa , tipu sunat = ='

ouhhh Amira Shahidah 

sorry laaa tak dapat pegi open house rumah awak . tak pernah terlintas pon dalam hati tak nak pegi rumah awak . tetibe jee ibu saya ajak pegi kuantan then kl . ouhhh . shit ! saya bengang gilaa . ingat balik pagi kan . sempat laa nak pegi rumah awak . tapii . dushhhh ~ 2 hari kot saya tak pegi sekolah . saya ada plan untuk cuti cuti malaysia .

saya tawu raya dah abes . saya pon tak tawu . ayah saya memang taw . dia tak tawu ke saya sekolah . haaa ! haishh . dia tak tawu kee pelajaran tu penting ? haishh . dia tak tawuu ke nanti aku kene buat homework yang banyak  ? dia tak tawu kee nanti aku ketinggalan belajar Math ?  dia tak tawu kee aku nak bergalak dengan kawan kawan aku dalam kelas ? yang penting . dia tak tawu ke aku nak tengok Fad kat sekolah ? haishhh . sabar je laaa .


insyaAllah saya balik hari rabu ehhh awakkkkkk -______-

yaaaaa , saket tulang belakang saya duduk dalam kete berejam2 . huh ! rasa nak kuar dari kete masa tengah jalan tu . tapi , nanti saya mati . awak semua nanges . saya tak nak awak semua nanges pasal saya . cehhhh . haha . *sayang kan korang dekat aku (silly)

saya kan , saya kan tak nak berpisah dengan awak semua . sebab saya mesti ketawa besar bila duduk dengan awak semua . kita kongsi segala-gala nya bersama kan . sorang sedih semua sedih . sorang saket sume saket . sorang kene buli . semua nak buli balek budak yang buli tu . sorang happy sume happy .

yang penting kita orang saling sayang menyayangi awwwww <333

Izyan 

tutttt tuuttt . dia pembuat aku gelak 

Shadah

eheeeee , teman ketika aku nak pegi jalan - jalan + pembuat gelak jugakk

Wawa

teman secerita aku . Dia memahami

Fatin 

dah macam kakak aku , sebab senang cerita dengan dia . dia bole bg respond yang baek

Mira 

awwwww , Kembar aku



dan aku sayang mereka . teman sebaek aku . dan aku tak kan lupakan korang sampai bebila . 

No comments:

Post a Comment