Follower(s)

Thursday, September 16, 2010

Assalammualaikum :)

lama kot tinggal blog ni kan ? ye laa . kene la faham kan sibuk . lepas satu satu rumah nak pegi . act banyak lagi kot rumah yang belom pergi . tapi , yeaa . Eid kali ni agak membosankan . dushh !


Aisha Emelia 

terasa rindu dekat dia . memang aku rindu . rindu sesangat . ehemm . bila nak pelok aku lagi ? *keningkening

aku dah sehat kot sekarang hasil berkat lawatan Sayang aku tu . ouhhh , I loveYou Fad . ermm , betol la . dia datang sehat lah sikit aku kan . alhamdullilah laa kan . haha . kalau tak terlantar je aku dekat atas katil . macam orang koma kene gilis dengan lori 36 tayar . bari tanpa menggerak kan badan . sambil dengar lagu . tutup mata . lepas tu tido .





ada jumpa kan yg lawan click dekat mouse tu ? aku rasa nak hempap mause aku . 

aku 60 clicks je kan dalam masa 1 minit . nak tengok Aril click bape ? 



139 ! bafak dia . nak putus dawai dalam kepala otak aku nak buat sampai 100++ 

sampai tanyee cm mane nak buat sampai 100 + + tapi , tak sampai . sampai 99 jee T____________T sedih .  saket jantung aku nak buat benda ni . jangan memaen . bende ni bole mengawal otak korang . kalau korang buat sikit . nanti otak korang soh buat lai banyak . haa . bilee weyhh nak dapat banyak banyak gitu . saket . 

haha . 

YOU ! 

setiap kali on , aku mesti tunggu kau tegur aku - _- . mesti , yeaa . semenjak kau dah ada teman hidup , aku mcm dah tak a dalam diri kau kan . yeaa . aku redha seredha-redha nye . aku berharap kau tak lupakan aku . sebab aku sayang kau . ceh ! ehemm , one more . walaupon kita baru kot kenal . tapi , kita kan baek . kau selalu kongsi masalah kau dengan aku , aku harap kau tak lupakan itu . 

sebab aku sangat mengingati detik detik kau dalam kesusahan + kesedihan . kau meluah kan segala-galanya . aku sampai habis akal fikir mcm mana nak buat kau happy . tapi masa tu , yeaa . dunia tengah gelap bagi kau kan ? aku tawu . aku faham kau masa tu . tapi sekarang . ah ada orang lain yang lebih memahami kau ari aku kan sekarang ? well . it sokayy dude

cuma kau jangan lupa aku . itu dah cukup . aku hanya nak kau ingat aku . tu je . 

pssss , Ini Bukan Kisah Sedih . Ini sesi Rindu kot , 

No comments:

Post a Comment