Follower(s)

Tuesday, August 17, 2010

aku dengan kau dah makin tak baik . setiap kali aku jumpa kau mesti ada yang tak kene . tak boleh berbaik . tak boleh nak beertegur . gerenti gadoh . yeee . memang kite dah lain dari dulu kan ? aku dengan perangai aku . kau dengan perangai kau . so , kita memang ego =='

jadi kita orang memang dah tak kan macam dulu lagi lah kan . yelaa . kalau setiap kali jumpa pon dah macam orang tak kenal . aku pon tak tawu sebab apa . sememangnya aku jeles bila tengok dia baik dengan orang lain . aku sangat jeles .

tapi nak buat macam mana kan . memang tadenyee nak jadi macam dulu . dulu kita orang selalu lah jugak share share storyy kan . tapi sekarang ? wahhh . nak tegur aku pon susah . mulut ade emas ke nep ?

aku penat lah nep , maybe kau tunggu aku tegor kau . dan aku terus tunggu kau tegor aku . so , sampai bila aku dengan kau nak baik kan ? sejak aku dahhh berpunyaa kan . korang dah tak nak lagi layan aku kan ;(

sekurang-kurang nya cakap lah dengan aku . tegor aku . tak kan la aku nak tegor kau kan ? tak nak akuu .


muhammad hanif :( 
*i'm sick of youuu 

selamat berpuasa :)

No comments:

Post a Comment