Follower(s)

Tuesday, July 20, 2010



seriouslyyy , i am missing youuuu <33

aisha emelia :)

wahai kawan aku , yang tercomel . dan yang paling aku rindu perangai nya , suara nya . nak tawu . sekarang aku rasa sangat memerlukan kaw . swear ! sangat sangat . aku sorang je sekarang -_- 

aku teringin gilaaaaa gaban nak peluk kaw . HAHA . betol lah . pastu sekarang kaw tengah bahagia pulak an . dengan mamat yang selama ni aku anggap musuh kaw tu . si "aye" wahaha .  yeeess babe . aku masih tak percaya . tapi sekarang aku dah percaya . aku ingat lagi . "musuh boleh jadi jodoh" now ? kaw tengah mengalami nya . 

padan muka kaw . tapelah AE . asal kan kaw bahagia . yee . walaupon kaw jauh dengan aku . aku tetap ingat kat kaw sampai bebila . ingat tu babe . sebab kita tak pernah gadoh kan ? yeee . sebab tu aku sayang kaw lebih ><

ok . sekarang aku dah tak tawu mana satu kawan yang setia tawuu ? AE . aku sangat sangat nak kaw ade dengan aku . ouhhh pleaseee . aku bukan dan bukann lesbooo .  HAHA . ayat aku ja yang agak gaban sikit . AE . i'm f**king miss youuu . sumpahh ! 

ouhhh . bila aku nak hang dengan kaw nihh . aku nak kaw bawak kaw punye buah hati tu sekali tawww .  hee 

tengok nihhh :)

lastlyyy , aku rindu kaw (!) T___________________T

p/s : aku dah semakin ditinggalkan ok ?

No comments:

Post a Comment