Follower(s)

Wednesday, July 28, 2010

perut dah mula berkeroncong merdu . lauk pauk kat rumah ditenung lama-lama . makhluk makhluk jahat mula menghantui diri . 

nak buka ke ek ? 

whooo . buat penat je aku puasa dah nak abes satu hari . baik tak payah . tunggu jelah azan sekejap lagi . lepas tuu . macam kilat aku nak makan . tak kira . nak jugak . aku berpuasa tanpa bersahur . sebab tak sempat . lagi pon tak tawu nak makan apa kalau nak sahur pon .  

lagi pon , ada lagi 3 hari puasa yang belum aku tunaikan -_- susah nya nak puasa yang lagi 3 hari tu kan ? yelaaa . bygkan lah . setiap hari dihidangi makanan-makanan yang enak . dekat semua tempat mesti ada je benda yang sangat teringin aku nak makan kan ? 

jadi , aku amik keputusan untuk berpuasa ahad ni , dan sabtu & ahad minggu depan . sekurang-kurang nya aku tak banyak aktiviti kan . harap . malas lah nak pegi mana-mana pon . buat penat badan ja . lagi pon tak lama lagi exam akhir tahun akan menyusul . lambat lagi lahh . 

tapi . aku langsung tak fikir belajar . betol cakap yan . sekarang bukan masa lagi kot nak suka-suka buat apa-apa jee . nak keluar pukul bape , balik pukul bape . kadang-kadang pukul 11.30 pon nak keluar lagi . atau pon baru balik . mana ibu tak bebel . 

dah nak buat macam mana . memang aku macam tu . bukan nya keluar dengan sape pon . kawan-kawan je . tu pon parents still tak faham lagi . dah tu aku nak keluar dengan sape ? 

hissssshh . tak pelah . yang penting puasa ni aku nak selendang . boleh eh ibu ? alahhh , kan dah nak dekat ni . bagi lahh hadiah selendang . ouhhh . dah adore nak yang tuuu . pleaseeee , ela dah tengok da dengan kawan-kawan ela . baru berapa ringgit  jee . boleh kan ?



dan kekasih saya ni ?

sentiasa mendoakan dia untuk berjaya dalam trial dia nanti . setiap hari tauuu saya doa untuk awak :* tak payah nak main-main lagii . lagi satuu , jangan lupa mintak restuuu Atini . HAHA . takut nanti dia sumpah fad yang macam-macam . 

mana lah tawu kan ?  yang penting awak berjaya kan sayanggg . nanti bolehh belanja saya pegi makan :D 
bukan saya jee taw . dengan kawan-kawan sekali . Mira , Fatin , Shadah , Yan n Wawa . wajib ! mesti kene ada dia orang . 





No comments:

Post a Comment