Follower(s)

Friday, July 2, 2010

kawan

tolong bagi tahu aku apa makna kawan ? 

= kawan . bagi aku kawan adalah segala-galanya . kawan yang baik mesti sentiasa ada disamping kite walau susah dan senang . mesti memahami kita . sentiasa sokong dan menasihati kita dalam segala keadaan . kawan yang selalu bagi kita dorongan yang terbaik dalam kehidupan kita . tapi tak semua kawan macam tu kan ?

ada kawan yang tak serupa kawan . kawan yang ingin menjatuhkan kawan sendiri ;(
sob sob sob 
tapi aku tadelah kawan yang macam tu 'KOT' 
erm . kalau ada pon . yeah , aku banyak lagi kawan 
hee~ aku ada kawan yang lagi baek dari orang yang macam tu . 

setia ?

= setia ? apa ? faham ? entah . aku pon tak tawu pon tak tawu sebenarnya apa yang dikhususkan dengan setia tu . yelakan . bagi aku setia tu bermaksud , orang yang akan bersama dengan kita walau apa pon keadaan yang kita alami . orang yang boleh terima kita seadanya kita . menerima kita walau seteruk mana pon kita . betul tak ? 

entah .-_-

cinta @ love

= aku tak berani nak cakap pasal ni  . apa ja yang aku tawu pasal cinta ni . bagi aku cinta tu mainan perasaan . tapi kadang-kadang cinta tu membuat kan kita ada semangat untuk hidup . ye ke ? HAHA 
entalah beb . aku pon tak pasti . bagi aku cinta tu adalah satu perkara yang sangat sukar diterima kan ?

tapi . yelah . ada jugak cinta yang menyusah kan dan menyenangkan .

cinta yang menyusah kan ?

= maksud nya . cinta yang tak diterima . ada yang mengejar tapi yang sorang nya tanak . faham ? erm . contohnya ,

lelaki ni suka kan seorang perempuan . tapi P tu tak suka kat L tu . si L tu terkejar - kejar kan si P sehingga merimaskan si P . si L sanggup melakukan apa sahaja untuk mendapatkan si P . tetapi si P taidak pernah menyukai si L . kalau si P tak menerima si L . si L akan menjadi seorang yang sangat huru hara . dalam kata lain macam orang gila yang serabut 

apa patut si P buat ? 
cinta yang menyenangkan ? 

erm , dua suka sama suka dan mereka bahagia . mereka suka kan hubungan tu . kan bagus kalau macam tu kan kan ? erm . ;D

nabila izzati's
 

1 comment:

  1. P patut terus terang dgn L. Kalau L tak boleh terima hakikat, itu bukan salah P :)

    ReplyDelete