Follower(s)

Monday, July 26, 2010

aku happy :D
dan teramat lah Happy .
yee . aku happy . 
sumpah aku happy .
sebab ?

awww , fad bagi one drop yang dah lama aku cari :D
SAYANG AWAK SAYANG 
omg , saya teramat lah suke~
tak percaya ? tanya kawan-kawan aku dalam kelas .
macam orang gila sakit angau . hee~
><
sekali lagi . terima kasih wahai sayang saya . 
iloveyouuu <3

one moreee , 
kau tak bagi aku letak gambar kau kat fb kan ?

jadi , aku letak lah kat sini . haaa . baru puas hati aku .  -o- whoooo
comel tak kawan aku yang atas tuu ^^^
mestilarwww :D

dan yang terakhirrrr .

HAPPY BIRTHDAY AMAR AMJAD 
ouhh , nak nyanyi tak ?
tak payah lah . 

wishinggg : selamat hari jadi , dah tua dahhh :D erm , semoga amar selalu happy . dannn , dapat apa yang amar nak . ok ? sentiasa memahami dan sentiasa berdoa untuk berjaya . ila tawu amar boleh (!)

No comments:

Post a Comment